Centrum pomocy

Proces zamawiania

Gdy znajdziesz odpowiedni produkt, wybierz odpowiedni wariant i wciśnij przycisk "Dodaj do koszyka". Następnie możesz dodać inne produkty lub od razu przejść dalej klikając "Przejdź do płatności". Ostatnim etapem jest uzupełnienie danych kontaktowym i opłacenie zamówienia.

To już wszystko! Możesz cieszyć się oszczędzonymi pieniędzmi i wymarzonym produktem!

Potwierdzenie złożenia zamówienia wysyłamy od razu na podaną skrzynkę email lub numer telefonu. W wiadomości otrzymasz wszystkie informacje dotyczące przesyłki.

Realizację zamówień rozpoczynamy od razu po zaksięgowaniu wpłaty.

Numer zamówienia w formacie "ZXXXXXX" (np. Z991001, Z991002), powinien przyjść od razu po zakupie na maila lub numer telefonu razem z potwierdzeniem zamówienia. W razie problemów prosimy sprawdzić folder SPAM.

W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań lub problemów prosimy o wiadomość bezpośrednio na maila kontakt@fioretta.pl

METODY PŁATNOŚCI

Za zamówienie możesz zapłacić:

- bezpiecznym i błyskawicznym przelewem za pośrednictwem PayU,

- szybką płatnością mobilną BLIK,

Potwierdzenie płatności otrzymasz od razu po udanej transakcji na podanego maila.

ZMIANY W ZAMÓWIENIU

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze poddane do realizacji to jest możliwość zmiany koloru lub rozmiaru. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym na maila z podaniem numeru zamówienia i zmian, które chcesz wprowadzić.

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze poddane do realizacji to jest możliwość zmiany adresu dostawy. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym na maila z podaniem numeru zamówienia i poprawnego adresu dostawy.

ZMIANY W ZAMÓWIENIU

W sytuacji gdy produkt nie przyszedł w idealnym stanie, prosimy o informację na maila kontakt@fioretta.pl wraz z numerem zamówienia oraz zdjęciami przedstawiającymi wady. Jeżeli reklamacja zostanie uznana wyślemy Ci nowy produkt całkowicie na nasz koszt, bez konieczności zwrotu wadliwego towaru.

Czasami, aby przyśpieszyć czas dostawy zamówione produkty są wysyłane w oddzielnych paczkach. Dzięki temu nie tracimy czasu na kompletowanie zamówienia tylko na bieżąco wysyłamy towar, który jest na stanie u naszych dostawców. Z tego powodu termin dostawy poszczególnych produktów w ramach jednego zamówienia może być różny.

Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od momentu odebrania paczki. Aby uzyskać szczegółowe informacje skontaktuj się z nami.

METODA WYSYŁKI

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientek i klientów przy każdym zakupie standardowa dostawa jest zawsze DARMOWA niezależnie od wartości zamówienia.

Wszystkie przesyłki dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej lub InPostu.

CZAS DOSTAWY

Większość zamówień dociera w okresie do 7 dni roboczych od momentu opłacenia zamówienia. Czasami jednak, zazwyczaj z winy przewoźnika, dostawa się wydłuża, dlatego maksymalny czas dostawy to sześćdziesiąt dni roboczych.

Zamówienia są wysyłane od 1 do 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Po nadaniu paczki niezwłocznie wysyłamy wiadomość z potwierdzeniem.

Numery przesyłek zagranicznych są aktualizowane z kilkudniowym opóźnieniem, dlatego od razu po jej wysłaniu może nie być widoczna w systemie. Prosimy się nie martwić, jeżeli status przesyłki w systemie nie zmienia się od dłuższego czasu.

Zamówienia wysyłane są zza granicy, stąd nie jesteśmy wstanie przewidzieć dokładnego terminu dostawy. W dniu dostawy listonosz lub kurier skontaktuje się przy pomocy podanego w zamówieniu numeru telefonu, aby ustalić najbardziej dogodną porę dostawy.

DOSTAWA

Paczki są wysyłane przez sprzedawców spoza Unii Europejskiej, głównie z Azji, ponieważ nie mamy własnego centrum logistycznego i jesteśmy pośrednikiem w transakcji między kupującym, a sprzedawcą.

Czasami, aby przyśpieszyć czas dostawy zamówione produkty są wysyłane w oddzielnych paczkach. Dzięki temu nie tracimy czasu na kompletowanie zamówienia tylko na bieżąco wysyłamy towar, który jest na stanie u naszych dostawców. Z tego powodu termin dostawy poszczególnych produktów w ramach jednego zamówienia może być różny.